Örebroscrappen, 17 april

För en vecka sedan var jag på Örebroscrappen och som vanligt fanns det en del utmaningar att delta i. Den första utmaningen var en skissutmaning och nedan ser du min tolkning av skissen:

Inför scrappdagen kunde de som ville köpa ett tävlingskit för att delta i kittävlingen. Kravet till kittävlingen var att använda minst två mönstrade papper och tre olika dekorationer ur kitet. I övrigt fick vi lägga till vad vi ville ur det egna förrådet. Mitt bidrag blev så här:

Slutligen kunde den som ville delta i tävlingen om valfri layout. Enda kraven var att layouten skulle skapats under dagen samt inte deltagit i någon av de andra tävlingarna. Jag valde att scrappa en layout på min systerson, då ca ett år, som var så misstänksam mot mig efter att vi inte setts på ett längre tag. Min syster med son kom och hälsade på mig i Västanvik när jag gjorde studiebesök där på Västanviks folkhögskola. Vi tillbringade dagen tillsammans och så småningom kom han över sin misstänksamhet mot mig och jag fick vara moster igen...

När vi anlände till Örebroscrappen fick vi skriva våra namn på en lapp för att under dagen delta i utlottningen av sponsrade vinster. Jag hade riktigt tur denna gången och vann ett kanonpris som blivit sponsrat av Pysselfabriken.
Som vanligt när jag åker iväg på scrappträff får jag inte så många layouter gjorda men det tycker jag inte gör så mycket. Jag hade en mycket bra dag och vill tacka mina trevliga bordskamrater, samt alla andra trevliga scrappare som jag träffade under dagen. Jag vill även passa på att tacka arrangörerna för en välorganiserad dag från början till slut.

Kommentarer

  1. Bordskamraterna tackar oxå!! :)

    SvaraRadera
  2. LO; På väg mot nya mål - är grymt snygg, mycket BRA jobbat tjejen. Hoppas du får jobb nära familjen & kärleken...

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Tutorial ramkort

Tutorial origamiklänning