Mjölkförpackning

Häromdagen såg jag en mjölkförpackning gjord av Anna Lilja och blev så sugen på att testa denna vikning. Du kan se Annas mjölkförpackning här!

Med min mjölkförpackning deltar jag i Bildmålarnas utmaning, som denna gång innebär att skapa ett valfritt alster med pärlor, spets och blommor. Självklart ska alstret innehålla en stämpel från Bildmålarna. Jag har använt både halvpärlor och riktiga pärlor. Ett hjärta och en fjäril hänger i var sitt snöre...
...och vid blommorna sitter det tre små pärlor i form av en ros.Jag har stämplat ett budskap på två tags och det lyder: "it takes a long time...to grow an ald friend"

Kommentarer

  1. Grattis till vinsten hos bildmålarna :) Fyndigt att altra en mjölk kartong :o)

    Mvh
    Camilla

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Tutorial ramkort

Tutorial origamiklänning