Scraplagret påskcrop #5

Scraplagrets påskcrop utmaning #5 är en teknikutmaning, där man ska skapa en layout med lager-på-lager. Minst fem lager, utöver bakgrundspapperet och fotot ska användas. Dessutom ska mist/sprayfärg i någon form användas.
Jag har mistat och droppat med röd mist på den stora fyrkanten under fotot. För att förstärka färgsplashen har jag splashat med röd akrylfärg på det svarta bakgrundspapperet. Jag gillar tekniken lager-på-lager så denna layout var riktigt rolig att göra. Min titel har jag mistat röd...

Kommentarer

  1. Supersnyggt! Och vad läckert det var med dessa färger ihop! Fint med mörkgrå/svart bakgrund!

    SvaraRadera
  2. Läckert med det oranga mot den mörka bakgrunden och vilket roligt foto!

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Tutorial ramkort

Tutorial origamiklänning