Kurviga former

Idag är det den internationella kvinnodagen och med anledning av detta skapar vi på Skrotboken valfria alster med kurviga former. Jag tänkte direkt på pinuppor då jag läste om detta tema. För en tid sedan fann jag en fantastisk sida på internet, men en massa gratisbilder. Enda kravet för att få färglägga Duforts bilder är att ge henne kredit och länka till henne. Och det gör jag mer än gärna! Ni hittar denna pinuppa och en massa andra bilder på hennes sida Jade Dragonne on deviant art.


Bilden var superkul att färglägga, men tro mig när jag säger att den tog tid! Jag har nog aldrig lagt ner så mycket tid på färgläggning tidigare. Men jag är riktigt nöjd med resultatet. Ta gärna en titt på de andras alster med kurviga former.

Kommentarer

  1. Kan tänka att det tog sin stund men rackarns så fint det blev!!! Förstår att du är nöjd, allt annat vore tokigt =)

    Soliga hälsningar, Monica

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Tutorial ramkort

Tutorial origamiklänning