Mimosa student

Då är det dags för mig att visa ännu ett studentkort. Jag har använt Mimosa student från Bildmålarna. Söt, eller hur? Den här gången har jag skapat utan studentpapper, men valt att skapa kortet i blått, gult och vitt. Textstämpel vet jag inte var den kommer ifrån. Köpte den på loppis. Är det någon som vet vilket märke det är?


Med det här kortet deltar jag i följande utmaningar:

Creatalicious challenges: #50 for the girls
Simon says stamp challenge: flower power
Bearly-Mine challenges: #86 lucky dip (ribbon, flowers, pearls)
Charisma cardz challenge: #19 no digis allowed

Kommentarer

  1. Such a sweet card, love that image, ribbon and DP. luv annie

    SvaraRadera
  2. This looks great Malin, you stamp so beautiful colored!

    SvaraRadera
  3. Such a darling image, and I love your color scheme and your added flowers, too! Thanks for sharing this with us at the Simon Says Stamp challenge!

    SvaraRadera
  4. Too cute. Simple and clean card as I like ! Bravo !

    Thanks for joining us at Charisma this week.

    Hugs from France.
    Catherine.

    SvaraRadera
  5. Fabby card, love the way you have matched up the ribbons on image and card.. brill.. Thank you for sharing with us at BearlyMine Challenges this week, good luck, hugs Jackie. DT

    SvaraRadera
  6. This is such a sweet card. Love the blue and yellow combo.
    Thanks for playing at Charisma Cardz.
    Carissa

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Tutorial ramkort

Tutorial origamiklänning