Glad sommar

Idag bloggar jag på Scrapptorget så det fick bli ett kort från i helgen. I lördags var jag på scrappträff med ett glatt gäng pysslare. Det var en riktigt trevlig dag och mina bordskamrater och jag fick massor av alster gjorda. Normalt sett då jag är på scrappträff brukar jag inte hinna så mycket, men den här gången blev jag riktigt förvånad över mig själv. En layout och fem kort gjorde jag under scrappträffen, så jag är riktigt nöjd. Idag ska ni få se ett kort som jag gjorde till en utmaning med tema vatten. Till utmaningen var det okay att skapa valfritt alster. För bara en vecka sedan fick jag hem en vinst i brevlådan, en stämpel som gjord för denna utmaning.

 

Kommentarer

  1. This is realy a WOW card.
    The stamp is so cute and beautiful done with that tag.
    Hugs,
    Carla

    SvaraRadera
  2. Just love this card, image and the charm is gorgeous.xx

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Tutorial ramkort

Tutorial origamiklänning