Pappa

Oj, vad tiden har gått fort. Oktober månad är redan slut och idag är det mitt sista inlägg som månadens inspiratör. Mitt sista kort blir till pappa! Snart är det fars dag och världens alla pappor är värda att firas!


Till kortstomme har jag använt brun cardstock och det mönstrade papperet kommer från Landstokens paperpad vintage felling vol 1. Vimplarna har jag också klippt av Landstokens papper. Ritade en söm runt och satte fast dem på ett snöre. Avslutade med att skriva pappa på vimplarna. Gubben med pondus kommer från Vilda Stamps, men just denna verkar ha tagit slut i butiken. I övrigt har jag bara använt svarta rhinestones från Reprint, men även dessa verkar vara slut i butiken.

Tack för att jag fick vara månadens inspiratör. Det har varit roligt att gästa Scrapbutikens blogg och jag ser fram emot att se vad november månads gästinspiratör hittar på.

Ha en bra torsdag och ett trevligt veckoslut!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Tutorial ramkort

Tutorial origamiklänning