Julblomma

Hejsan!
Är det någon fler än jag som tycker att tiden springer iväg? Mina veckor går så fort och helgen ska vi inte prata om. Vad pysslar ni med runt om i landet? Själv har jag påbörjat årets julkortstillverkning. Idag bloggar jag hos Nettans Scrapbooking 4 you. Jag har använt vit cardstock som kortstomme och till flera av mina utstansade detaljer. Det mönstrade papperet kommer från paper paden Seasons Greetings. Ett paper pad i storleken 14*14 cm. Lite annorlunda, men jag gillar det eftersom inget av papperet behöver skäras bort för att få plats på kortstommen. Motivet kommer från Bildmålarna, LWF - Julblomma. Under julblomman har jag stansat ut några kvistar med Nellie Snellens Branch 1.

Mimosa julblomma

Ha en underbar höstdag och pyssla i massor :)

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Tutorial ramkort

Tutorial origamiklänning