Hipp Hurra

Hejsan!
Idag kikar jag in hos Nettans och lördagsbloggar. Grattiskort är alltid bra att ha på lager hemma. Den här gången har jag gjort ett kort helt utan stämpelmotiv, vilket inte är så vanligt. Jag har lekt med en mask från crafters workshop. Denna har inte Nettan hemma, men det finns otroligt många andra läckra masker i butiken. Färgen jag har använt, Texturex Brick Wall, är otroligt läcker att arbeta med. Den är krämig i konsistensen och är lite kornig. Den ger en läcker effekt mot den svarta cardstocken, som jag använt till kortstomme. Färgen kan målas med pensel och är enkel att använda med en spatel eller kreditkort. Den ger en fantastikst djup och textur till alstret. Dekorationerna har jag hittat i min egen lilla gömma.

Hipp Hurra

Ha en underbar lördag! Och våga kladda på kort ni med :)

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Tutorial ramkort

Tutorial origamiklänning