Björkar

Hejsan!
Denna vecka tänkte jag fortsätta med mitt tema vår och denna vecka är det björkar som står i fokus, Jag har lekt med en stencil och distresser. Mitt kort består av björkar för hela slanten...men så kommer jag också i från björkarnas stad - Umeå ;) Jag har använt två olika distresser, broken china och bundle sage.
Mossgrön cardstock till kortstomme och svart cardstock till under de distressade björkarna för att de ska poppa fram mer. Jag stansade även ut två björkar med Magnolias birch die, en vit och en svart. 
Jag valde att inte sätta någon text på kortet utan tänkte göra det då jag ska använda kortet. Min tanke är att skriva något på svart dymotejp och sätta tvärs över björkarna.

Björkar

Ha en bra dag!

Kommentarer

  1. Vilket häftigt kort med björkbakgrunden och den fina björkdiesen! Kikat runt i din blogg och du har gjort många fina saker!
    Ha det gott! //Elinor

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Tutorial ramkort

Tutorial origamiklänning