Vår

Hejsan!
Hoppas ni har det bra så här en liten tid efter jul och nyår. Ni har fått se massor av julalster den senaste tiden och jag tror att fler än jag längtar efter att få se något annat. Idag bloggar jag hos Nettans Scrapbooking 4 you och visar ett kort med en längtan till våren :) Jag har använt mig av en Magnolia stämpel och denna Tilda gillar jag verkligen. Jag har färglagt henne med distress markers. Till kortstomme har jag valt ett lila cardstock och de mönstrade papperen kommer från Basic Grey och Echo Park. Till mina utstansade björkar har jag använt Magnolias birch die och tulpanerna är utstansade med en Joy Crafts die. Den fina utstansade ramen bakom Tilda är en Spellbinder.

Vår

Ha en bra dag!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Tutorial ramkort

Tutorial origamiklänning