Alva deer

Hejsan!
I helgen har jag varit på Fristadsträffen i Spånga. Vilken underbar träff med så många fantastiskt goa människor, inte minst Nettan. Det var så skoj att äntligen få ses igen och få kramas med dig. Längtar redan till nästa gång :)    Jag hade även turen att träffa en av de andra DT-tjejerna, nämligen Lilla Pyssel Inger. Himla kul att träffa dig igen!
Till en av träffens kortutmaningar skulle vi skapa efter en skiss och detta kort gjorde jag då. Jag har använt vit cardstock till kortstomme och mönstrat papper från Pion Designs serie Paris. Det papper jag har använt heter pink lace och jag har använt papperets båda sidor. Jag har använt en vit spets och ovanför det har jag använt ett papper från samma serie och det heter pink fabric.

Alva Deer

Stämpelmotivet kommer från Bildmålarna och heter Alva deer. Blommorna har jag plockat i min egna trädgård. Bladen har jag stansat ut med tre olika dies från cheery lynn.
På kortets baksida återkommer framsidans design. Skillnaden är att där har jag använt min personliga stämpel och maskat in stämpelmotivet i den. Ramen kring motivet på framsidan och runt min personliga stämpel har jag stansat ut i Pion Designs palette beige I.

Alva Deer baksida

Det var allt från mig idag. Ha en bra dag!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Tutorial ramkort

Tutorial origamiklänning